Strona główna1 » Regulamin
Kategorie
Systemy płatności
  • Przelewy24

Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego Maruda Części Motocyklowe

§1. Postanowienia ogólne

1. Właścicielem Sklepu Internetowego MARUDA o adresie internetowym: www.choppercruiser.pl jest firma:


FHU Volvere Iweta Prokopowicz
Marcelin 29 e
78-460 Szczecinek
NIP: 673-109-08-02
kom: 694-721-913
email: fhuvolvere@gmial.com,
sklep@choppercruiser.pl

2. Definicje:

  • Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przypadających w tym czasie świąt lub dni ustawowo wolnych od pracy

  • Klient – osoba fizyczna lub przedsiębiorca dokonujący zakupu

  • Klient niebędący Konsumentem – przedsiębiorca

  • Konsument – konsument w rozumieniu Art. 221 Kodeksu Cywilnego

  • Konto – usługa elektroniczna, zakładana przez kupującego, posiadająca indywidualny login i hasło dostępu, zawierająca niezbędne dane do realizacji złożonego zamówienia oraz informacje o składanych zamówieniach w Sklepie Internetowym Maruda Części Motocyklowe

  • Kupujący – osoba fizyczna lub przedsiębiorca dokonujący zakupu

  • Newsletter – usługa elektroniczna świadczona przez przez Sprzedawcę przez pocztę e-mail zawierająca informacje o aktualnościach, nowościach i promocjach w sklepie

  • Produkt – asortyment przeznaczony do sprzedaży w Sklepie Internetowym Maruda Części Motocyklowe

  • Rejestracja – utworzenie indywidualnego Konta poprzez wypełnienie formularza dostępnego w Sklepie Internetowym Maruda Części Motocyklowe

  • Regulamin – niniejszy regulamin

  • Sklep Internetowy Maruda Części Motocyklowe – sklep internetowy MARUDA o adresie internetowym www.choppercruiser.pl

  • Sprzedawca – Właściciel Sklepu Internetowego Maruda Części Motocyklowe

  • Umowa sprzedaży – umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą dotyczącą sprzedaży Produktu

  • Właściciel – FHU Volvere Iweta Prokopowicz, Marcelin 29e, 78-460 Szczecinek, NIP 673-109-08-02, Regon: 36276182, email: fhuvolvere@gmail.com, sklep@choppercruiser.pl

  • Zamówienie – formularz umożliwiający dokonanie zakupu Produktów dostępnych w Sklepie Internetowym Maruda Części Motocyklowe stanowiący Umowę Sprzedaży

3. Wymagania techniczne. Do prawidłowego przeglądania stron internetowych Sklepu Internetowego Maruda Części Motocyklowe niezbędne są:

  • dostęp do sieci internetowej

  • aktualna dowolna przeglądarka z włączoną opcją zapisu plików Cookies oraz z obsługą Javascript

  • aktywny adres e-mail potrzebny do dokonania Rejestracji i założenia Konta oraz składania zamówień Produktów

4. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym Maruda Części Motocyklowe jest Właściciel sklepu. Dane osobowe przetwarzane są w oparciu o podstawy, cele i zakres zawarte w Polityce prywatności opisanych na stronie sklepu.
5. W Sklepie Internetowym Maruda Części motocyklowe stosują pliki cookies oraz narzędzia analityczne opisane w Informacji o cookie.

 

§2. Rejestracja

1. Przeglądanie i zakup produktów nie wymaga rejestracji i jest bezpłatne.
2. Rejestracja umożliwia:

  • wprowadzanie, edytowanie, poprawianie i usuwanie danych zawierających imię i nazwisko, adres dostawy, nr telefonu, adres e-mail

  • składanie zamówień

  • zamówienie i rezygnację z newslettera (biuletynu)

  • wyboru płatności

  • wyboru formy przesyłki

3. Aby dokonać rejestracji należy wypełnić online formularz rejestracyjny podając imię i nazwisko, w przypadku prowadzonej działalności gospodarczej nazwę firmy oraz NIP, adres, numer telefonu, adres e-mail oraz wprowadzić hasło, zapoznać się (i potwierdzić) z zapisami niniejszego regulaminu.
4. Po wypełnieniu formularza na podany adres e-mail wysłane zostanie potwierdzenie rejestracji.
5. Rejestracja jest bezpłatna i stanowi zawarcie przez klienta Sklepu Internetowego Maruda Części Motocyklowe umowy o świadczenie usług elektronicznych obejmujących prowadzenia konta klienta opisanych w niniejszym regulaminie.
6. Logowanie się do konta klienta odbywa się za pomocą danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
7. Konto klienta prowadzone jest przez czas nieokreślony. Klient w każdej chwili ma prawo do dokonywania zmian w podanych danych lub do usunięcia konta informując o tym zamiarze Usługodawcę drogą mailową, telefonicznie lub pisemnie. Usunięcie konta następuje niezwłocznie czego następstwem jest rozwiązanie umowy o świadczenie usług elektronicznych.
8. Usługodawca uprawniony jest do usunięcia konta Klienta w przypadku:

  • naruszenia powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących naruszenia dóbr niematerialnych i osobistych lub zasad współżycia społecznego

  • powtarzające się naruszenia zapisu niniejszego regulaminu

  • powtarzające się zamówienie z opcją zapłaty przy odbiorze z nieprawdziwym danymi adresowymi uniemożliwiającymi dostarczenia przesyłki

  • powtarzające się rezygnacje z zamówień jeżeli rezygnacja nie jest uzasadniona zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym regulaminie

9. O decyzji usunięcia konta klient zostanie powiadomiony na adres e-mail zarejestrowany w Sklepie Internetowym Maruda Części Motocyklowe. Zablokowanie konta jest jednoznaczne z rozwiązaniem umowy z klientem o świadczenie usług elektronicznych.
 

§3. Newsletter

1. Newsletter jest formą stałej korespondencji z Klientami, mającą na celu przekazywanie na bieżąco informacji o nowościach, promocjach, dostępności produktów oraz aktualności w ramach działania Sklepu Internetowego Maruda Części Motocyklowe
2. Jest usługą bezpłatną, z której korzystanie następuje po wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji w newslettera podczas rejestracji lub bezpośrednio ze strony głównej Sklepu Internetowego Maruda Części Motocyklowe.
3. Klient w każdej chwili ma prawo do rezygnacji z usługi Newslettra z poziomu Konta Klienta odznaczając opcję „zapisz lub wypisz z biuletynu” lub wysłanie informacji o rezygnacji za pośrednictwem poczty e-mail wysłanej na adres sklepu.

 

§4. Zakupy w sklepie

1. Zakupy w Sklepie Internetowym Maruda Części Motocyklowe można dokonywać poprzez Formularz zamówienia będąc zarejestrowanym lub bez rejestracji podając przy każdym zamówieniu dane niezbędne do realizacji zamówienia.
2. Ceny towarów w Sklepie Internetowym Maruda Części Motocyklowe są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
3. Wszystkie oferowane przez sklep Produkty są fabrycznie nowymi.
4. Na całkowitą cenę zamówienia składają się: cena produktu, koszty wysyłki, metoda płatności (za opcję – płatność przy odbiorze kupujący ponosi dodatkowe koszty).
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian cen wynikających z wysokości kursu walut. Zmiana nie dotyczy zamówień złożonych przed datą wprowadzonych zmian.
6. W celu złożenia zamówienia wybrane produkty kupujący dodaje do koszyka, wybiera sposób dostawy oraz formę zapłaty, dowód zakupu – paragon lub fakturę VAT i potwierdza lub w przypadku zakupu bez rejestracji podaje dane adresowe.
7. Po zaakceptowaniu regulaminu przez kupującego następuje złożenie zamówienia, które stanowi zawarcie umowy sprzedaży między kupującym i sprzedawcą, które zostanie potwierdzone wiadomością wysłana na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji lub podczas jednorazowego zakupu bez rejestracji.
8. W przypadku braku produktu w magazynie sprzedawca informuje niezwłocznie kupującego drogą mailową lub telefonicznie proponując nowy termin dostawy.
9. Jeżeli brak magazynowy dotyczy jednego z wielu zamówionych produktów istnieje możliwość podzielenia przesyłki i wyznaczenia nowego terminu brakującego produktu. Kupujący koszty przesyłki ponosi tylko jeden raz.
10. W przypadku rezygnacji z zakupu spowodowanego brakiem zamawianego produktu przez kupującego złożone zamówienie zostanie anulowane.
11. W przypadku dokonania (potwierdzonej) płatności za zamówienie z góry sprzedawca zobowiązany jest zwrócić zapłacona kwotę zgodnie z zapisami niniejszego regulaminu.
12. Sprzedawca ma prawo do anulowania zamówienia, kiedy kupujący po wyborze formy płatności przelewem nie ureguluje pełnej wpłaty za zamówienie w ciągu 7 dni od przyjęcia zamówienia. Anulowanie zwalnia sprzedawcę z obowiązku realizacji zamówienia.
13. W celu realizacji zamówienia kupujący zobowiązany jest do podania aktualnego i prawidłowego adresu wysyłki. W przypadku błędnych danych adresowych Sklep Internetowy Maruda Części Motocyklowe nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie dostarczenia przesyłki.
14. Kupujący może dokonać modyfikacji zamówienia. Zmiany mogą obejmować rezygnacje z części zamówienia lub zmiany ilości zamówionych produktów i dotyczą tylko zamówień nie posiadających status „skompletowane”.
15. Zmian można dokonać telefonicznie lub drogą elektroniczną wysyłając mail na adres poczty elektronicznej sklepu.
16. Klient o dokonanych zmianach w zamówieniu zostanie poinformowany w wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji lub podczas jednorazowego zakupu bez rejestracji.
17. W przypadku dokonania (potwierdzonej) płatności za zmodyfikowane zamówienie z góry Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić zapłacona kwotę zgodnie z zapisami niniejszego Regulaminu.

 

§5. Formy płatności

1. W Sklepie internetowym Maruda dostępne są następujące formy płatności:

  • zwykły przelew bankowym

  • za pobraniem u Kuriera Poczty Polskiej

  • za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy 24 – PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym, wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014

2. Terminy płatności:

  • ​​​​​​przy wyborze zwykłego przelewu, płatności elektronicznych Kupujący zobowiązany jest do zrealizowania płatności w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia

  • przy wyborze płatności gotówką za pobraniem lub przy osobistym odbiorze Kupujący zobowiązany jest uregulować płatność przy odbiorze przesyłki


§6. Realizacja zamówienia

1. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych i świąt.
2. Przybliżony termin realizacji zamówienia opisany jest w karcie produktu.
3. W przypadku dokonania zamówienia produktów o różnym terminie realizacji, przyjmowany jest termin właściwy dla towaru o najdłuższym terminie realizacji.
4. Najdłuższy i nieprzekraczalny termin dostawy wynosi 10 dni roboczych.
5. Przy wyborze płatności z góry realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
6. Zamówienie opłacone i zaksięgowane do godziny 12.00 realizowane jest tego samego dnia.
7. Dostawa Produktu dostępna jest na terenie Polski. Możliwa jest dostawa zagranicę tylko po wcześniejszym kontakcie ze Sprzedawcą przed złożeniem zamówienia.
8. Formy wysyłek zamówień:

  • Pocztex Kurier 48

  • Pocztex Expres 24

  • Przesyłka ekonomiczna

  • Przesyłka priorytetowa

  • Odbiór w punkcie

9. Kupujący na bieżąco informowany jest o statusie zamówienia na adres e-mail.
 

§7. Prawo odstąpienia umowy

1. Kupujący ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny, wysyłając oświadczenie odstąpienia od umowy (formularz – załącznik do niniejszego regulaminu) w formie papierowej na adres siedziby właściciela sklepu lub drogą elektroniczną, po wcześniejszym kontakcie ze sprzedawcą.
2. Czas odstąpienia umowy rozpoczyna się od objęcia zamawianego produktu przez kupującego czyli odbioru przesyłki ze Sklepu Internetowego Maruda Części Motocyklowe.
3. Po upływie terminu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki sprzedawca nie posiada obowiązku przyjęcia zwrotu.
4. Po wysłaniu formularza odstąpienia od umowy kupujący ma obowiązek w terminie 14 dni zwrócić zakupione produkty. Termin 14 dni liczony jest od dnia zgłoszenia odstąpienia od umowy.
5. Do zwrotu zakupionych produktów kupujący dołącza dokument potwierdzający zakup.
6. Sprzedawca ma obowiązek nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy zwrócić wszystkie poniesione koszty w tym koszty przesyłki. 
7. Sprzedawca zwraca koszty w ten sam sposób płatności jaki wybrał kupujący. W przypadku zgody kupującego zwrot może odbyć się w inny sposób.
8. Kupujący ponosi koszty odesłania zwracanych produktów.
9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwrotu zakupionych produktów lub dostarczenia dowodu nadania przesyłki zwrotu.
10. Kupujący ma prawo sprawdzić cechy i właściwości produktu w taki sposób jaki miałby możliwość sprawdzić przy zakupie w sposób tradycyjny, jednak kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będący wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do sprawdzenia cech i właściwości produktu.

 

§8. Rękojmia i reklamacje z tytułu rękojmi

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za sprzedany produkt posiadający wadę fizyczną lub prawną – rękojmia. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedawanego produktu z umową sprzedaży wobec kupującego będącego osobą fizyczną i nabywającą produkty jako konsument zgodnie z przepisami zapisanymi w Kodeksie cywilnym (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
2. W opisie reklamacji kupujący udziela informacji na temat: dane kontaktowe osoby składającej reklamację, okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji (daty wystąpienia wady).
3. W celu rozpatrzenia reklamacji Kupujący dostarcza reklamowany produkt, dowód zakupu i opis reklamacji pod adres właściciela sklepu.
4. Sprzedawca w ciągu 14 dni kalendarzowych odnosi się do reklamacji kupującego powiadamiając kupującego o dalszym postępowaniu w sprawie.
5. Sprzedawca w przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść kupującego niezwłocznie wymienia produkt na nowy lub jeśli to możliwe usuwa wadę. W przypadku braku możliwości usunięcia wady lub wymiany produktu na nowy oraz obniżenia ceny Sprzedawca dokonuje zwrotu poniesionych należności zgodnie z zapisami niniejszego regulaminu oraz obowiązującymi przepisami prawa.
6. Klient niebędący konsumentem ma prawo do złożenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne dotyczy usunięcia wady zakupionego produktu. W przypadku barku możliwości naprawy Sprzedawca według własnego wyboru ma prawo wymienić wadliwy produkt na nowy lub odstąpić od umowy zwracając kupującemu niebędącemu konsumentem cenę zakupu produktu.

 

§9. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenie roszczeń

1. Kupujący uprawniony jest do skorzystania z pomocy przy rozpatrywaniu roszczeń:

  • u Powiatowego Rzecznika Konsumentów

  • u Wojewódzkiej Inspekcji Handlowej

  • u Federacji Konsumentów (e-mail porady@dlakonsumentow.pl)

  • w Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich (infolinia konsumencka: 800 889 866)

Szczegółowych informacji kupujący może uzyskać na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
lub telefonicznie (22 55 60 333), za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl
oraz na internetowej platformie systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami za szczeblu unijnym ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

§10. Klienci niebędący konsumentami – przedsiębiorcy

1. Sprzedawca ma prawo w stosunku do Kupujących niebędących Konsumentami mają prawo do ograniczenia dostępnych sposobów płatności, wymagając przedpłaty całości lub części ceny niezależnie od wybranego przez Kupującego sposobu płatności.
2. Sprzedawca posiada prawo do odstąpienia Umowy sprzedaży z Kupującym niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia bez podania przyczyny nie rodząc przy tym prawa po stronie Kupującego niebędącego konsumentem do roszczeń w wyżej wymienionej sprawie.
3. Od chwili przekazania Produktu przewoźnikowi Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie Produktu oraz za opóźnienie przesyłki. Kupujący niebędący Konsumentem przejmuje ciężar niebezpieczeństwa przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu.
4. Klient niebędący Konsumentem zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki zgodnie z przepisami dotyczącymi przesyłek. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki zobowiązany jest do podjęcia czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
5. Zgodnie z Art. 558 §1 Kodeksu Cywilnego zostaje wyłączona odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Kupującego niebędącego Konsumentem.
6. W stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem odpowiedzialność Sprzedawcy jest ograniczona bez względu na jej podstawę prawną. Wysokość roszczeń obejmuje wysokość zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy sprzedaży. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem tylko za typowe szkody powstałe w momencie zawarcia umowy.
7. Powstałe spory pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym niebędącego Konsumentem podlegają sądowi właściwemu miejscu siedziby Właściciela sklepu.

 

§11. Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane w Sklepie Internetowym Maruda Części Motocyklowe są w języku polskim.
2. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie związanych ze zmianami przepisów prawa, zmian dotyczących zamówień, sposobów płatności lub przesyłek.
3. W przypadku zawartej umowy o charakterze ciągłym jakim jest usługa elektroniczna – Konto zmiany w Regulaminie są wiążące, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w Art. 384[1] Kodeksy cywilnego a Klient został w prawidłowo powiadomiony o zmianach i w ciągu 14 dni nie wypowiedział umowy.
4. W przypadku umowy zawartej o charakterze nieciągłym – Umowa sprzedaży, a zmiany w Regulaminie nie naruszą praw nabytych Kupującego przed dniem wejścia w życie zmian w Regulaminie realizacja umowy następuje według zapisów Regulaminu przed dokonanymi zmianami .
5. Klient zobowiązany jest do korzystania ze sklepu zgodnie z prawem i niniejszym Regulaminem.
6. Niedozwolone są:

  • czynności, które utrudniałyby dostęp do sklepu, jego zawartości i korzystanie z nich

  • podejmowanie działań na szkodę Sprzedawcy

  • zamieszczania treści o charakterze bezprawnym

7. Sprzedawca ma prawo zablokować dostęp do Konta Klienta w przypadku naruszenia obowiązującego prawa lub korzystania ze sklepu niezgodne z dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego.
8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności:

  • Kodeks cywilnym

  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.)

  • Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.)

  • Ustawa o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)

  • inne właściwe przepisy obowiązującego prawa





Wzór formularza odstąpienia od umowy

Imię i nazwisko                                                                                                                                                 Miejscowość, data
Adres



 

                                                                 Nazwa i adres przedsiębiorcy


 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa

 

Ja ……………………………….., informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów: ..........................................………………..............................., numer zamówienia ……………………….. .

 

Data zawarcia umowy sprzedaży …………………….



                                                                                    …………………………
                                                                                       podpis




 




 

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl